Garantie
Uiteraard proberen wij je bestelling in een zo goed mogelijke staat bij je aan te leveren. Helaas kan het toch voorkomen dat een pakket niet op de juiste manier bij je is aangekomen. Laat het ons dan per e-mail , info@kleinecatootje.nl weten, want je kunt waarschijnlijk gewoon aanspraak maken op garantie. Doe dit het liefst binnen 4 werkdagen.
Wat moet u doen als uw pakket beschadigd wordt afgeleverd? Maak duidelijk een aantal foto's van het pakket.
Wettelijk gezien heb je twee maanden de tijd om hier een melding van te maken, na constatering van het gebrek.
We proberen zo snel mogelijk een passende oplossing te vinden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kleinecatootje.nl
Ondanks dat wij alles in werking stellen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Wij vragen u om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden zodat we dit goed kunnen oplossen.